با من بازی نکن


زخم عشق خورده ها

عاشقان واقعی


در آغوشـش میکشی

و محکم میفشاری اش به خـودت.....زل میزنی!!! 



و به چشـمهایش خیره میشوی...به نگاهـش

 


آرام میگویی:با من بازی نکــن



و او .......


 

و او درسـت همین کار را میکند!...!! 


 



نظرات شما عزیزان:

َanjel
ساعت16:03---1 خرداد 1393
هههههههههههه
فکر کردی الکی میگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دروغم چیه آخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سر یکیو شکستم
اون یکی کاری کردم ناخنش از ته کنده بشه
یکیو با تفنگ زدم بهش(بابام تیرو وصل کرده بود به تفنگ وگرنه کور بود الان)
یکی اسمش امیر بود پیش دوستاش بهش میگفتم انیراخ حرص میخورد
دیگه یکی کت شلوار پوشیده بود برای عروسی عموش رفتم نوشابه ریختم روش
و............
خسته شدم!!!!!!
دیگه دیگه ما اینیمممممممممممممم


anjel
ساعت14:20---31 ارديبهشت 1393
سیگار نکش پسر جون اخه حال میده این کار من که انواع بلا یای اسمانی را سرشون اوردم ولی جریت جلو امدن نداشتم چه برسه به اینایی که گفتی البته غلت میکنن از این کارا بکنن!!!!!!!!!!!

اخ حال میده ازت حساب میبرن
پاسخ: ههههه باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:بازی,عشق,عاشقانه,عکس,وبلاگ,ساعت 20:10 توسط رامین
 Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه




قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت